بهترین مدرسین کراتین مو در سالن زیبایی ترنم رضایی

آموزش کراتین مو

کراتینه کردن مو یکی از علاقه مندی های بانوان به خصوص نوجوانان که باعث رشد چشم گیر بازار کار این تخصص شده است .

سالن زیبایی ترنم رضایی با همراهی هنرجویان عزیز در این دوره ، به صورت تخصصی و حرفه ای با ریز ترین نکات به شما کراتین مو حرفه ای را آموزش میدهد .

taranom
هنرجو های دوره کراتین مو

میزبان همیشگی هنرجوهای عزیز دوره کراتین مو از سراسر ایران

taranom
دوره های آموزش کراتین مو

جذابیت و زیبایی مو با کراتین مو

مقالات
webadmi

رفع کبودی زیر چشم

رفع کبودی زیر چشم کم خوابی ، استرس و عوامل ژنتیکی یا دیگر عوامل تولید ملانین باعث کبودی زیر چشم میشود . این مشکل ظاهر غیرمطلوبی

Read More »
مقالات
webadmi

آموزش بن مژه

آموزش بن مژه چه در گذشته چه در حال ، چشمان جذاب و برازنده ، مورد توجه زنان و مردان بوده است و بن مژه‌های طولانی

Read More »
آرایش چشم
webadmi

تفاوت کاشت مژه موقت با اکستنشن

تفاوت کاشت مژه موقت با اکستنشن اکستنشن مژه، به عنوان یکی از روش‌های اصلی و محبوب در زمینه زیبایی برای بانوان علاقه‌مندبه مراقبت از ظاهر خود

Read More »
شنیون
webadmi

آموزش چتری فر روسی

آموزش چتری فر روسی در دنیای امروزه که مد و فشن برای همه بسیار حائز اهمیت است ، مدل مو های منحصر به فرد جذابیت خاصی

Read More »

نظرات مشتریان

کلمات محبت آمیز

آموزش ها عالی بودن . و تمام نکات زیر به ریز به ما گفته شد. واقعا ممنونم از خانوم رضایی عزیز بخاطر آموزش های خوبشون

webadmi
webadmi

کراتین پروتئین اصلی موجود در موها است که باعث درخشندگی و صاف شدن موها می شود و عدم وجود کراتین کافی باعث وز شدن موها می شود . داشتن موهای صاف آرزوی اغلب خانم ها است زیرا موهای صاف و لخت زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند . همین امر باعث جذابیت این دوره آموزشی در میان بانوان به خصوصی در میان نوجوانان شده است و سالن زیبایی ترنم رضایی با داشتن بهترین تجهیزات و حرفه ای ترین مربیان در زمینه کراتین مو ، دوره حرفه ای را برگزار کرده است .

دوره حرفه ای کراتین مو

دوره آموزش پیشرفته کراتینه و احیا مو به صورتی تدارک دیده شده که شرکت کنندگان با شرکت در دوره پیشرفته اموزشی کراتینه مو سالن زیبایی ترنم رضایی نیازی به شرکت در دوره های دیگر نداشته باشند . در این دوره کلیه مباحث در حوزه کراتینه و احیا مو را به صورت اصولی و آکادمیک از پایه تا پیشرفته آموزش داده شده است و زیر نظر مجرب ترین مربیان کراتین مو میباشد .

بخش کراتین مو در سالن زیبایی ترنم رضایی به شما فرصتی عالی برای بهبود و آرایش موهایتان ارائه می‌دهد. کراتین یک پروتئین طبیعی است که در ساختار موها وجود دارد و وظیفه تقویت و آبرسانی به آن‌ها را دارد. با استفاده از خدمات کراتین مو در سالن ما، شما می‌توانید موهایی درخشان، صاف و مرطوب داشته باشید.

 

در این دوره آموزش خواهید دید

در این دوره آموزشی، ما به شما نکات مهم و تکنیک‌های لازم برای انجام روش‌های کراتین مو خواهیم آموخت. در ابتدا، ما به شما راهنمایی می‌کنیم تا موهایتان را به درستی آماده کرده و آمادگی لازم برای فرآیند کراتین را داشته باشید.

مرحله بعدی این فرآیند، اعمال محصولات کراتین به موها است. با استفاده از فرمولاسیون‌های حرفه‌ای کراتین مو در سالن ما، موهایتان را از ریشه تا انتها به طور عمیق تقویت و آبرسانی می‌کنیم. این محصولات به موها انعطاف‌پذیری، لطافت و حجم می‌بخشند.

مرحله بعدی این فرآیند، استفاده از حرارت است. با استفاده از اجاق مو و دستگاه‌های حرارتی حرفه‌ای، کراتین را در موها فعال کرده و تثبیت می‌کنیم. این مرحله به موها آبرسانی عمیق‌تری می‌بخشد و نتیجه‌ی نهایی را تا دو ماه حفظ میکند . 

پس از اتمام فرآیند کراتین، موهای شما نرم، صاف و براق خواهند شد. این فرآیند به شما امکان می‌دهد تا از ظاهری جذابتر و بهتری برای موهایتان لذت ببرید.

مزایای کراتین

یکی از مزایای استفاده از کراتین برای موها، کاهش پشت و ریشه موها است. این به معنای کاهش فرکتون موها و سهولت در استایل دهی به آن‌ها است.

موهایی که به کراتین مراجعه کرده‌اند، مقاومت به حرارت بیشتری خواهند داشت. شما می‌توانید براحتی از دستگاه‌های حرارتی مانند حالت دهنده‌ها، حالت‌دهنده‌های شیبدهی و سشوار استفاده کنید. 

استفاده از کراتین می‌تواند به بهبود سلامت موهای شما کمک کند. با تقویت ساختار داخلی موها و حفظ رطوبت طبیعی آن‌ها، موهای شما ضعیف و خشک بهبود می‌یابند.

در سالن زیبایی ترنم رضایی، تیم متخصصان ما با تجربه و مهارت بالا در زمینه کراتین مو، خدماتی حرفه‌ای و با کیفیت را ارائه می‌دهند. ما به استفاده از محصولات با کیفیت و روش‌های مدرن در انجام این فرآیند متعهد هستیم.

سرفصل های آموزش کراتین مو